Zingy

yooo! :)
Jag har egentligen ingenting att skriva här, men jag har väldigt tråkigt.
Jag fick lön idag. 500 kr ;) haha känns bra ^^

Just nu håller jag på att lyssna igenom alla mina låtar på Itunes, det lär ta några dagar haha. Jag spelade nyss gitarr men slutade nyss, varför? ingen aning!

Igår var jag jätteduktig och gjorde hela matteläxan vi hade, men självklart skulle jag glömma den tills idag. Fan jag som kämpade med den. Jag kom på att jag blir ett jäkla mattesnille om jag sitter och sjunger högt till låtarna jag lyssnar på, då fattar jag allt!

Nu ska jag nog ta lite glass (a) och sen ska jag leta reda på min Green Day live DVD så jag kan visa Emil vad han missade i söndags! haha ååh vad jag kommer bli lycklig om han blir avis :D

igår hade jag det så otroligt härligt vid maten! det var länge sen jag skrattade så mycket. Mina föräldrar är dom bästa! (på vissa saker) dom får mig alltid att skratta, speciellt min pappa, han är så ful haha alltså det är svårt att förklara. Mina kompisar har sett och hört ganska mycket av min pappas galenskaper men det är inget jämfört med hur galen och konstig han är när det bara är familjen hemma. Så ful haha.

Och nu tillsist så ska jag skriva nåt om Emil. Han sa nyss att min blogg sög för att det inte stod nåt om honom. Ärligt talat vill jag ju inte skriva så mycket om honom för att... ja det säger väl sig självt?
haha nej darling jag skojade bara, you know i love you ;) hahahahaha
nej men ärligt, Emil är väl bra, fast att han hejar på Hammarby... vad är det liksom? Jag får helt enkelt ignorera det och koncentrera mig på det braiga med Emil. Som att han är bra på Matte och företagsekonimi han är min lilla hero i företagsekonimi när jag inte fattar, även om han inte alltid vill hjälpa mig :O idiot.
Nej nu blev det liiite för mycket om Emil känner jag. Man vill ju helst inte ta med sig skollivet hem!
Puss Emil =) <3


Nu ska jag fixa glass och filmen (om jag nu lyckas hitta den )

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg Emil

Asså din dryga jävel! Hammarby är min braiga del ju!

Jag kommer inte bli avis eftersom jag får se BSB live i december;)<33

2009-10-15 @ 20:12:44
Postat av: Matilda

hahaha din braiga sida? aldrig!! haha

men det är ingenting att jämföra med! BSB kommer ju inte precis hoppa på förstärkare och moona och grejer! när skulle dom göra det? i refrängen på show me the meaning of being lonley ? HAHAHAH

2009-10-15 @ 20:24:03
Postat av: Johanna

Hej! Jag tänkte ha en "Veckans Blogg" tävling i min blogg :) är du intresserad av att vara med och vinna en länkning i varje inlägg jag skriver under hela nästa vecka? Eftersom jag har nästan 100 läsare om dagen så är chansen alltså stor att du får en hel del nya läsare om du vinner! :) anmäl dig här: http://johannaaspelin.blogg.se/2009/october/battre.html#comment

2009-10-16 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0