zoom into me

ja! Nu sitter jag här och tittar på Idol med mamma och pappa och röstar sönder fingrarna :)
Idag har jag varit med sötaste Natalie :) vi satt några timmar på kebabhuset vid vårat bord och pratade. Det är så otroligt mysigt att träffa Natalie. Hon är helt underbar <3

Idag hade vi en riktigt härlig Företagsekonomi lektion. Jag hade det otroligt roligt i alla fall, även om alla åt upp sin clementin före mig...
Dessutom åker Emil till typ Enköping idag och jag hoppas han får trevligt där.
jag börjar bli trött nu alltså. Calle och Marlene är bäst i Idol.

EN DAG KVAR NU....
BALSTA IMORGON....äntligen!
Nu ska jag lyssna på Zoom Into Me med Tokio Hotel för den är så otroligt vacker.

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: natalie

du e ubeeeeeeeersöt!<3333

2009-10-09 @ 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0