2009-09-10

Hejsan!
Nu har jag äntligen ätit mat, Jag kom ju hem från skolan vid halv sju för jag hade trafikkunskap idag till klockan sex. Det är inte så roligt. Men vill man ha körkort så får man väl överleva.
Jag var nyss inne på Kenzas blogg och hittade youtube klippet från Idol igår och gud vad jag skrattade, så otroligt sköna människor det finns. Jag skrattar ihjäl mig.

Idag är Tollan på bio, hon kollar på Harry Potter 6 eftersom hon äntligen har läst ut boken. Jag är glad för då har jag äntligen någon att diskutera filmen med. Min humor till tusen.

På matten idag satt jag och skrattade för mig själv, inte för att det händer sällan. Det händer nästan alltid, dom flesta har vant sig vid det här laget. Men jag kom och tänka på en video som är precis min humor som finns på youtube. sök på typ "American Idol, chocolate rain" och sen är det den som är högst upp det står Worst singer ever
hahahahaha kolla på det så der ni min sjuka humor.

Jag saknar Natalie och jag drömde att jag vann 40 miljoner kr på lotto.

I morgon är det fredag och jag ska nog tjata på min mamma och pappa så jag kanske får min nya mobil i morgon. Den dog redan vid 12 idag och jag har fortfarande inte fått igång den.

Nej nu tror jag att jag ska kolla det där klippet på kenzas blogg igen och fixa lite glass! :)

youtube klippet är fejk, asså han söker inte till idol på riktigt. HAHA asså början när han pratar om sin katt och kan inte sluta skratta! asså det är ju underbart!

Min humor!

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0