2009-09-14

Hemma från skolan. (y)

Idag på musiken började vi kolla på en jättebra film. The Others!
Och på svenskan idag började titta på en väldigt tråkig film om antika grekland. Jag ville se Troja, alla krigare är så snygga då :)

Jag håller på att kolla runt på massa klipp från VMA inatt. Jag tänker nog se reprisen någon dag!
Jag vill så se vad det var Kanye gjorde. Han får ju alltid spratt på alla galorna.

Idag gjorde jag och Tollan en pakt. Att när vi är på orscarsgalan ska vi ha jättehöga klackar. vi kom överrens om att det inte skulle bli så bra att glida in i converse, trots att vi helst skulle vilja det ;)
Dessutom måste jag nämna Tokio Hotels underbara entré till förra årets gala. In körades på en monstertruck med Ready set go sprängandes i högtalarna.
Varför får dom göra alla coola saker? Jag skulle verkligen göra entré med en monstertruck! jag älskar Monstertruckar !! åh! Nu måste jag ju hitta på nåt annat till våran storslagna entré... att komma på elefant är ju också redan taget. av T-pain. men jag vill ha bilar... BILAR! Tokio Hotel kunde väl ha kommit i en gul hummer, så hade jag fått Monstertrucken.

I alla fall.

Agnes:
Varför skulle jag komma ihåg att minnas det, när jag har en vacker fru som håller ordning på allt? ^^


haha du har så rätt söta fru! och lita på mig att jag kommer påminna dig när datumet kommer!! ;)
Puss på min söta fru! :)

hennes blogg : Meefkids

Nu ska jag fortsätta med vad jag nu höll på med!

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0