2009-09-15

jaha, en dusch, målade naglar och 100 översatta ord senare sitter jag här igen! haha
jag ska nog snart sova. Jag lyssnar på Bloc Party. Jag måste komma ihåg att ta med mig pengar i morgon också för Natalie betyder Kebab. haha vi har vårt eget lilla bord på Kebab huset och jag slår vad om att alla som jobbar där känner igen oss, vi är där för ofta! haha

nu ska jag lägga upp några biler som jag tagit sen jag fick mobilen. Tråkigt för alla som inte är med på dom ;)


Min Älskade Fru Agnes <3


Min Älskade Idol Tollan <3


Jag och Malin 8.30 - mattelektion.


Emil min själsfrende som aldrig vill vara med på bild ;)


Oj nämen! haha "Jag är så snygg i badrummet" Bild! hatar ego bilder! haha jag ska lägga in bilder någon annan gång och visa hur jag oftast ser ut på kort ;)

lägg märke till mina blå-vita naglar! dom har nu förvandlats till vit-svarta naglar ;)

God natt och dröm om mig! / Matilda



Kommentarer
Postat av: Snygg Emil

Men bort med bilden på mig! mitt hår ligger ju skit fult där bak:S

2009-09-16 @ 15:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0