Bekännelser :)

okej om en halvtimme ska jag träffa Eliterna. Jag sitter och lyssnar på min absoluta favoritmusik. Den här artisten får mig så lugn och jag bara älskar honom. Jag vet att det är konstigt för en svensk att dyrka Tysk musik men jag kan helt enkelt inte göra något annat och så fort jag fyller 18 ska jag dra ner till Tyskland så jag ÄNTLIGEN kan få se honom live! jag klarar det snart inte längre. Synd också att man inte kan köpa skivor och det är väldigt svårt att ladda ner låtarna. Tur är det väl att jag har massa tyska snubbar på min msn som kan skicka hans låtar till mig.

SAMY DELUXE ÄR ÄKTA KÄRLEK <3

Tysk rapp, tack jag vet att det är konstigt men jag kan inte hjälpa att älska det. Det är mysigt. Det gör mig lugn.



Yes, he is my Darling. Samy Deluxe is the shit jaaaaooo! :) <3

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

titta gärna in hos mej på min blogg , :)

tävla om länkning till din blogg.

Kram

2009-09-04 @ 22:51:59
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0