Eliterna!

Nu har jag kommit hem från en liten tripp med Eliterna. Vi möttes vid ica klockan tre och gick sedan hem till Tollan och hade det allmänt trevligt. Agnes och Tollan roade sig med min mobil. Agnes var inte så bra på att hantera det där med touch ^^ men om hon övar blir hon nog bättre!

innan jag var med Eliterna så var jag ju på parken zoo för att anmäla mig till Liseberg. Jag gick dit. Det var en härlig promenad.

Nu ska jag städa mitt rum. Jag vet inte om det någonsin sett värre ut än vad det gör nu. Jag får nästan panik av att vara här inne och ändå klarar jag av att ha det väldigt stökit.

Jag lyssnar på Green Day, Det är ju bara en månad kvar nu. Det känns så underbart men samtidigt så hemskt. Vad ska jag drömma om när det är över? Då har jag ju uppfyllt min dröm. Det kommer bli lite tråkigt då.
Men jag får väl sträva efter att åka till Tyskland och kolla på Samy Deluxe. =)

Oj vad jag kände för att spela gitarr nu! Men det får nog vänta tills mitt rum är fint.
det är väl bara att sätta igång antar jag...

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0