Fotboll

Ja! Idag spelar ju Sverige mot Ungern. När jag satt där ute och kollade på ledde vi med 1-0 och dömande av pappa och mammas jubel/ vrål måste vi ha gjort ett mål till. Jag orkade inte titta längre, jag kände ett starkt behov av musik och målade naglar. så nu lyssnar jag på Samy Deluxe och har just målat mina naglar. Vita toppar med lila bas. alltså som Fransk maikyr fast istälet gör genomskilningt är det lila, konstigt jag vet, men jag är en människa som ofta har konistga naglar. Det är bara för alla andra att vänja sig. De konstigaste färgerna ser man på mina naglar. (y) Toppen.

Jag håller på att pata med Natalie på msn, hon har lite killbesvär... måste vara otroligt jobbigt ha så många killar som jagar efter en ;) haha jag förstår verkligen inte hur hon står ut ^^

jag ska snart sova, ska ju jobba i morgon. Det suger ju att det är skola efter. Det känns ju som om jag kastar bort en HEL söndag.. men jag får ju pengar ;)

Puss <3 / matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0