Fredag

Hej underbara fredag! oj vad jag har längtat efter dig!
Idag var en soft dag i skolan. Det brukar fredagar vara. Stackars Natalie som går till halv fem.
Det måste vara det värsta, att gå så länge på en fredag.
Idag köpte jag Hannah Montana the movie och 17 Again på DvD.

Hej jag heter Matilda och jag älskar Hannah Montana! haha det är min humor och jag kan inte hjälpa det. Dessutom älskar jag tecknat och alla sånna töntiga serier! Pappa brukar säga att det är synd att jag inte har småsyskon så jag i alla fall har en bra ursäkt till att vilja ha Disney channel hemma. Haha, jag behöver inga ursäkter!
när jag fyllde 16 fick jag två filmer. "Kalle Ankas bästa" och "Plutos Bästa" Jag skrattar fortfarande mig till tårar när jag tittar på det. Otroligt roligt.

Så snart ska jag väl kolla på Hannah Montana med Emil min själsfrende som också älskar disney och tecknat! (y)

annars då? nej inte mycket, lyssnar på Samy Deluxe. Jag sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll. Jag ska nog i alla fall prata med Maria, hon har ju bott ensam nu i snart en vecka, jag måste ju höra hur det är med henne och om det går bra att bo i egen lägenhet.
imorgon ska jag nog till Parken zoo för att anmäla mig till att åka till Liseberg.
Det är ju alltid roligt att åka karuseller.

Idag tyckte Tollan att jag hade "den gyllene kvicken" i håret! haha min knut misslyckades och allt hår åkte ut toffsen och då sa Tollan :" nej då det är fint, ser ut som en boll...med vingar"
Jag : KVICKEN!!
jaaa hon har precis lika dålig humor som jag! vi har roligt på bussen till skolan.

Nu är jag hungrig, jag ska nog äta något.

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg Emil

Men du behöver ju inte skriva att jag älskar Hannah Montana och tecknat, skriv något manligt som t ex skräckfilm och porr xD

2009-09-16 @ 15:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0