God Kväll!

Hejsan. Nu har jag städat mitt rum och tittat på ensam mamma söker med mamma och pappa.
Jag har också varit ute och övningskört och varit på hemligt uppdrag! =)

Jag hittade en bild i mitt rum idag när jag städade. En bild som får mig att smälta. Jag har letat i en timme  nu efter samma bild på datorn men jag hittar den inte.
Det är självklart Trace Cyrus jag snackar om.



Sexig människa jag vet! Han är så fin, verkligen. Jag dör.



Kill me Kill me Kill me <3



Metro Station, ett läckert band :)

ja!
Nu ska jag sova, eller nej inte riktigt ännu. Först ska jag nog ta nåt gott att äta och sen ska jag sjunga till Shake it med metro station.
Imorgon är det skola, inte roligt.
nu börjar "Mannen under trappan" scary? haha ingen aning faktiskt men mamma tycker det är bra så vi får väl se vad jag tycker.

God natt och dröm om mig <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Gossip Girls

Hahaaa kolla gammalt videoinlägg på Kissie där hon pratar om muffins och strumpor!



http://www.skvalleribloggvarlden.blogg.se

2009-09-20 @ 23:51:34
URL: http://skvalleribloggvarlden.blogg.se/
Postat av: natta

fyyy va ful han var:O:O matilda bättre smakl har du väl:=O

2009-09-21 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0