God Morgon

God morgon! Här sitter jag, 8.00 på morgonen och är helt klar för att stick iväg till skolan. Jag fick det riktigt bråttom där ett tag när klockan rann iväg otroligt snabbt.
Sen när jag precis skulle ta på mig skorna ser jag att klockan är 7.50. Jag stannar upp och tänker "Är det här rätt? när börjar jag" Jag kom fram till att jag började 9.35 och tyckte därför det var konstigt att jag gick till bussen nu. Men jag hade en sån stor känsla av att det var den rätta bussen. Så det ända jag kunde göra var att skicka iväg ett sms till Tollan och fråga när hon skulle ta bussen och hon svarade att hon skulle ta bussen som gick 8.48 från torshälla. Jag tittade på klockan en gång till och fattade att det var en timme kvar. Alltså kunde jag ha gått upp NU istället för en timme sen! skit.

Men, istället han jag ju sätta mig här, hur nu det kan vara bättre än att sova...
Efter skolan idag ska jag ju som sagt till Emil och kolla på film. Sen när jag kommit hem kommer vi ha främmande av familjen Linder! härligt. Jag vet såklart inte om Linus eller Hanna kommer men det är ändå lika roligt att han Anders och Eva här.
Vilket betyder att ikväll kan jag äta mycket mat, efterrätt, godis, chips och popcorn jag vill eftersom mamma och pappa inte bryr sig när dom är med andra (y) Härligt alltså!

Nu ska jag fortsätta att läsa mio min mio.
Och dessutom, idag är en stor dag. Idag är första gången på tre veckor jag har utsläppt hår och smink på mig!
YES! äntligen är mitt brännsår från plattången borta :)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0