Harry Potter

Igår var jag ju som sagt med mina Eliter hemma hos Agnes. Vi kollade på Harry Potter 5 eftersom Tollan just har läst ut femmans bok. Så då tänkte vi att det var dags för henne att se filmen. innan vi kollade på filmen så var vi en tripp hemma hos Maria och då fick jag hem Harry Potter 7 på svenska eftersom jag bara har läst den sista boken på engelska.
Det var i alla fall en mycket trevlig kväll men vi alla var trötta så det blev en tidig hemgång. Jag var hemma vid tolv.

Idag har jag suttit och tittat på tv, läst ett kapitel i boken och tittat på Arthur und die minimoys. Bill Kaulitz är väldigt duktig och filmen är jättesöt.
Imorgon ska jag jobba för sista gången denna sommar (YES) det ska bli så skönt att inte behöva jobba mer.

Och på tisdag kommer Tokio Hotel killarna hit. Det fick mig i en sån underbar nostalgi känsla alltså. Jag minns när jag älskade dom små pojkarna. sötaste någonsin. och jag måste bara förklara en sak.
Bill Kaulitz är vacker! Han är vacker. jag vet inte vad det är som gör att han är så vacker men det är han. Inte snygg, utan vacker!
nu vet ni det ;)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0