Hejsan

Tyckte ni inte att jag lyckades få till ett riktigt långt och nödvändigt inlägg här nedanför. Precis när jag började skriva så slutade vi så jag hann inte skriva mer ;)
Nu är jag i alla fall hemma, ska snart ta bussen tillbaka till stan och sen vidare till Stålfors.

Idag var det brandalarms övning. det var jävligt kallt att stå ute och vänta tills det var över men vi missade ju tio minuter av administrationen så det var härligt.

På tal om inget så måste jag påpeka att det inte finns någon som har lika roligt på bussen till skolan som jag och Tollan. Det är liksom morgon och vi båda är trötta och då blir det lite konstigt. Som idag så planerade vi värsta resan med Eliterna efter studenten. En resa till USA och sen skulle vi säga vart vi ville åka så då tittar vi på varandra och jag som kom på VÄRSTA stället blev ivrig och spärra upp ögonen och utropar :
DISNEYLAND!
EXAKT samtidigt som Tollan ser precis lika ivrig ut och utropar ( i exakt samma tonfall som mig )
HOLLYWOOD!
vi tittade på varandra och brast sedan ut i skratt tills vi inte orkade mer. Jag grät. Det var verkligen roligt. våra personligheter lyste så igenom där.

och sen berättade jag om min dröm. Vi (Eliterna) var ett famous band som hette popcorn-nation och vi var på Oscarsgalan och vann pris ( vilket var ganska konstigt)
Och då började Tollan skratta och berätta att när hon berättade för Fredrik att vi skulle gå på oscarsgalan och vinna nåt hade Fredrik frågat : "Och vad kommer ni vinna för pris" då sa Tollan
"vet inte, vi kommer ju vara VIP-gäster"
då sa Fredrik " jaha, vinna pris för bästa gäst?"
HAHAHAHA och där sprack det igen så vi skrattade hela vägen till skolan ungefär.
Det är otroligt härligt.

Tollan är min Idol.

Just nu stter jag och lyssnar på Eminem. Jag börjar bli hungrig så jag ska nog ta nåt att äta innan jag drar ner till stan igen.

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg du har :)

ta gärna en titt på min !

kram

2009-09-22 @ 15:40:08
URL: http://maaliinaarviidsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig blogg !

2009-09-22 @ 16:23:11
URL: http://linneaemmaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack så mycket båda ni. Jag ska självklart in på båda era bloggar och kika :)

2009-09-22 @ 18:58:28
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Agnes

Tollan <333333

Eliterna <3333333

(och nu låter jag som såna där överdrivna små fjortisar som gör mig galen)

2009-09-22 @ 22:47:04
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

Jaa men det är okej Agnes, jag tycker om dig ändå :) hihi

2009-09-23 @ 12:19:15
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0