Hejsan!

Dålig update i know! men jag har inte varit hemma förrän nu. Eller asså jag kom hem inatt.
Igår drog jag ner till Stan för att träffa älskade Natalie! vi gick hem till henne och åt kycklingpizza och sjöng kareoke haha Aldrig mer asså. =) Det var väldigt mysigt att äntligen få träffa henne igen!

efter det tog jag bussen direkt till Torshälla. Tollan klev på bussen i Slagsta. Vi skulle nämligen hem till Maria, eftersom hon bor ensam. (lyckost jävel alltså) och det var väldigt fint där. En tvåa, det var ju perfekt alltså. Dessutom två underbart söta katter till sällskap! Först när jag kom in så fastnade jag för katterna. jag stod och klappade dom jättelänge innan jag gick vidare till film hyllan och där fastnade jag i en halvtimme ungefär. Fast jag hann inte titta klart för dom andra ville kolla på film. Vi satte på Sagan om ringen eftersom Tollan inte sett den. Dessutom poppade vi massa popcorn och hällde i oss cola och fanta!
Det var en riktigt trevlig kväll.
Efter några timmar kom Niko dit och gjorde oss sällskap. Vid tolv ungefär så beställde jag skjuts hem och pappa kom och hämtade mig och Tollan.

Sen gick jag och la mig, så ingen tid till bloggandet fanns det igår ;)
Nu har jag vaknat och ätit frukost. Jag lyssnar på Green Day, för nu börjar det verkligen dra ihop sig till 11 oktober!



Dålig bild yes, jag försökte lära mig min kamera



Det plingade nyss på dörren. Så fick jag det här.
jag fyller år 11 februari..så den var lite sen bara ;)



Yes, handla kläder (y)

Nu ska jag spela gitarr! :)
Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0