Jag lever.

Hejsan allihopa!

jag lever! Jag har bara inte hunnit blogga sen i torsdags.
I Fredags efter skolan tappade jag bort mig på söder eftersom Emil tvingade mig att hitta vägen hem till honom fast att jag aldrig varit där. Hur omöjligt är inte det? Men efter 45 minuter hittade jag dit =)
Efter det gick jag ner på stan och gick runt, kollade på kläder och sånt. Jag fick ju min lön i fredags.  Vid halv sex gick jag vidare till Natalie och sen gick vi till Tuna Park. Där köpte jag två par jeans. Sen hade jag köpt massa smycken på stan, två av dom gav jag till Natalie, hon fick de inslaget i paket bara för att hon är så söt. Haha nej men jag firade att vi känt varandra i tre år. Förra året köpte vi halsband. Så vi skulle ju såklart ha något nu med!

Efter att vi varit på Tuna park någon timme så fick jag ett sms från Tollan där hon frågar om jag vill med på Bio med henne och Fredrik. Det tackade jag inte nej till så jag skyndade mig hem och åt och sedan vidare till bussen och ner på stan igen.
Vi kollade på Sommaren med Göran. Den var riktigt rolig, jag och Tollan satt och skratta ihjäl oss, så om du funderar på att se den så gör det så fort du kan. Den är riktigt rolig!
Efter det gick vi hem. Det var en skön walk hem. mörkt och frisk luft.

när jag kom hem vid ett så gick jag och la mig, sedan ringde min klocka halv sex för att jag skulle ju upp till Liseberg på morgonen. Så klockan sju stod jag utanför parken zoo i lördags, trött som fan men förväntansfull.
När vi väl var framme så gick jag, Viktoria och Natalie ut från Liseberg och ut till stan i Göteborg för att äta lunch, och sen gick vi runt och kolla i affärer vi inte har här i Eskilstuna och så. Det var trevligt.
Vid fyra gick vi tillbaka och började åka karuseller och liknande. Det var härligt.

Vid 22.00 åkte vi tillbaka till Eskilstuna och vid tre tiden på natten var vi hemma.
Jag gick och la mig på en gång och vaknade för 20 minuter sen.

Nu sitter jag och lyssnar på Ne-Yo.
Jag skriver snart ett inlägg igen med bilder från dagarna!

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg Emil

asså du hittade ju skit dåligt på söder:S du borde hittat hem till mej efter typ 10 minuter, det är inte direkt svårt:P<3

2009-09-27 @ 18:24:37
Postat av: Matilda

men jag hade ju aldrig varit hos dig, hur skulle jag då kunna hitta :O

2009-09-27 @ 18:32:43
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag sa ju vilket nr och du har varit utanför en gång så det borde varit ganska lätt;)

2009-09-27 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0