jao!

yo dudes!
Äntligen tid för att blogga. Jag kom ju hem vid sju idag eftersom jag slutade sent och sen åt jag. Efter det övningskörde jag till tomten med pappa och sen hem igen. Lite läskigt, första gången jag körde i mörker. Jag lärde mig i alla fall hur man satte på heljluset! (y)
När jag kom hem satte jag mig och röstade! hehehe viktigt ju!
och sen tittade jag på en väldigt rolig video med Bill och Tom från Tokio Hotel. Dom satt i en bil och pratade skit om sig själva, så jävla sköna!

Ja imorgon är det fredagen den 25. vilket betyder LÖÖÖÖÖN :) äntligen. Jag ska köpa kläder och massa saker men också spara för den 11 oktober smäller det, då måste man ju ha lite pengar så man överlever dagen. det är ju för tusan typ snart bara 11 dagar kvar. Riktigt läskigt, jag börjar få panik.

idag på bussen hem så var det en som kommenterade mina naglar. Hon stod före mig i kön och hon ba : "nämen oj vilka häftiga naglar du hade"
jag ba :" jaha men tack du, jag hade tråkigt igår kväll"
hon: " ja men det är ju alltid bra att måla naglarna då"
Mina naglar är vita med blåa toppar, om det var någon som brydde sig ;)

haha nej men ärligt, nu ska jag sova, lång och tråkig dag. Jag är skit trött!

God natt och dröm om mig! <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0