Jo Natalie ..jooo!

Ja men hej du Natalie. Du vet att jag har konstig smak. Jag gillar .. Tatueringar och peircingar och... jaa inte vet jag ;) annorlunda killar, sånna som sticker ut lite. Du vet ju att jag ÄLSKAR blå håret bara för att har så himla jättejätte blått hår! =) det är ju jättevackert!

Och jag älskar Frank Iero i My Chemical Romance:


Ja, han är underbar! <3

Jag älskar Bill i Tokio Hotel :


så vacker!

Jag älskar Johnny Depp :



Godbiten själv <3

Och jag älskar Billie Joe i Green Day :


mums på Billie joe <3

Vad förväntar du dig av min smak Natalie ?
men jaa jag älskar Brats också ;) hihi
nu ska jag sova !

Puss och dröm om mig <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnus

Och jag håller med om varenda en!



Liksom... Blå Håret, Depp, BILL!, ja, alla du nämnde xD (FÖRUTOM BRATS)



Jag fick också lust att absorberas av Tolkiens värld, men eftersom jag kämpar med att glömma bort böckerna så läste jag massa fan fiction istället... dvs: Aragorn/Legolas! hahaha xP

2009-09-21 @ 22:44:35
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: justine

Sött blogg! HOppas att du har haft en bra dag! kramis:)

2009-09-22 @ 09:51:51
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hahaha Agnes! jag vet att du håller med mig... förutom med Brats! men liksom blåhåret. <3 på han och långt hår på killar :) mumma!

Och Justine : Tack så jättemycket jag ska kika in på din och kolla! ;)

2009-09-22 @ 11:33:08
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0