Jobb

Idag har jag ju jobbat för sista gången! skönt. Jag fick lunch vid 15.45... idioter till chefer vi har!
Det var svinkallt och det regnade OCH det var typ inga människor i parken. Jag tjänade in 180 spänn.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, eller jag gjorde det nyss, nu tittar jag på film.
och jag har precis läst igenom alla mina dagliga bloggar jag läser.
Isabella tvingade mig att titta på Dance flick... eller tvinga och tvinga, jag ville se den. Den verkar så bra och jag har bara tittat i 7 minuter men jag skrattar redan ihjäl mig. ärligt, så jävla sjukt bra film det är. hahahahaha!
Jag ska städa mitt rum idag också, och börja kladda ner mitt släktträd. Men det gör jag nog efter maten! ;)

Det känns ju inte så bra att man slösade bort hela söndagen för att stå och frysa, meeen man får pengar så det är bra (y)

Nu ska jag fortsätta titta på Dance Flick! ;)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0