jaa du!

ÅÅÅhh varför ska allt vara såå jobbigt för??? dumma idioter som tar en förgivet och behandlar en dåligt! Nej det accepterar vi inte! verkligen inte!!! något Alla måste lära sig!!!
Man måste älska sig själv för att kunna älska andra!!!
Ja, ni hörde rätt!! en läxa för livet! något alla MÅSTE lära sig och det stämmer faktiskt! :) låter man någon annan behandla en dåligt så älskar man inte sig själv...man har ingen självrespekt helt enkelt! och visst den "dumma" personen kan ju säga jätte snälla saker men det e ju inte det som räknas egenligen... det e ju bara tomma ord... vad som egentligen räknas e ju hans /hennes handlingar...
T.ex. man ska inte behöva säga "Jag älskar dej" egenntligen ...man ska kunna känna det helt enkelt genom sättet han /hon behandlar dej på, sättet han ser dej på ...o allt helt enkelt...
haha vet inte om ngn förstår det ja skriver ...haha jag förklarar jätte dåligt! xD

aja! Puss / natta!




Kommentarer
Postat av: Agnes

Du är bra på att förklara. Jag förstår i alla fall. Och håller med :)

2009-09-18 @ 20:35:56
Postat av: kamilla

söt bild :)

2009-09-20 @ 15:51:10
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: Suzie

Du är riktigt söt! Sådant hår har jag också :)

2009-09-24 @ 20:45:46
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: Natta

Tack Suizie och Kamilla!!! :) <3

2009-09-25 @ 03:55:02
Postat av: e l i n l e i j o n - bloggdesigner, makeup, skönhet & foto

Fin blogg du har :)

2009-09-27 @ 23:42:27
URL: http://elinleijon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0