klar

Nu är jag äntligen klar med min städning. Det tog sin lilla tid ;) jag är väldigt seg på att städa... Kollar alltid runt på internet. sjunger och dansar till musiken jag har på och går ofta ner och tar glass, kakor eller äpplen att äta. Jag hatar att städa och drar alltid ut på det tills sista stund. Men nu är det fint i alla fall. Väldigt fint! :)

Jag var hemma hos Agnes ett tag innan jag gick hem idag. Jag ville läsa hennes sångtexter hon skrivt och tro mig, hon skriver så himla bra saker. Så enkelt och genialt. Som Bob Dylan. Snart i alla fall!
Agnes är bäst. Hon är min fru, jag har snart varit gift i ett år, men det minns väl inte Agnes... suck! haha

Jag hatar att jag knappt kommer se henne i veckorna =/ förut träffades vi varje gång vi spelade fiol men inte nu längre. Usch!
Tur är det att helger finns, coch lov!

Nu är jag jättetrött! jag ska nog sova, skola i morgon =(



på väg till Kroatien



På väg hem från Kroatien


Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Varför skulle jag komma ihåg att minnas det, när jag har en vacker fru som håller ordning på allt? ^^

2009-09-14 @ 16:39:36
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0