Mobil

jadu, det här med mobiler är jobbigt, jag orkar inte titta runt på mobiler på nätet. Jag vet inte hur en bra mobil ska vara och när jag äntligen hittade en så kommer Rasmus och ba " Nej den är för seg" och bla bla jag fattar inget.
Jag vill ha en bra kamera... det är nästan mitt enda krav så är det någon som har ett bra tips så är jag öppen för det.
För övrigt är jag väldigt välsigt trött just nu, jag sitter och lyssnar på Green Day. Det är bara 40 dagar kvar tills dom kommer till Globen. Roligt roligt.
Det är ju underbart väder ute också! riktigt skönt.

snart är det tre år sedan jag lärde känna Natalie. I love you darling. <3

Puss på alla fina läsare! <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0