Nämen hej är du här igen =)

hejsan!
Just nu sitter jag och lyssnar på Tokio Hotel, jag har en liten nostalgikväll här i min ensamhet =)
Jag har kollat på klippet när Kenza intervjuar Tokio Hotel när dom är i Sverige och det var riktigt roligt att kolla på, det är starkt gjort av Kenza att kunna skämta sådär trots att hon är så pass nervös. Applåd till henne.

Jag håller också på att läsa om Tokio Hotel på en jättebra sida jag hittade idag. Snacka om att man missta mycket dom åren jag skitit i dom. haha som att Tom slagit ett "fan" på en bensinmack. Go Tom liksom! =)
okej, ni kasnke tycker jag är trög men det är sexigt när killar slåss, om dom slåss för en bra anledning som Tom gjorde. Den där tjejen är nämligen "ledare" i ett gäng som har förföljt bandet i ett halvår och skapat trubbel. Dom har till och med gett sig på Tom och Bills mamma, vilket gjorde Tom så arg att han slog till en av dom! Go Tom (igen) Tänk om min pojkvän slog någon som hade gett sig på mig, man kan ju inte annat än att tycka det är sexigt! han gjorde ju det för nåt bra, för att skydda sin söta lilla mamma. Haha gullig pojke!

Idag spelade jag Gitarr, det var väldigt roligt :)

jaaa... hmm jag har verkligen inget viktigt att säga. Glöm inte att rösta på Kenza som årets blogg på veckorevyns hemsida. Det tycker jag verkligen att hon är värd.

haha idag kom jag på en rolig sak. Tänk om jag skulle svara på en sån där "mina vänner" grej, vad konstig den skulle se ut vid vissa frågor.
vem är din idol? Maria Tollbo (Tollan)
Vem är den snyggaste killen? Slagsta-snyggingen
Är du singel? Nej gift med min fru Agnes
Vad tänder du på? Piercingar, tatueringar, gärna lite längre hår och killar som slåss för bra (!!) saker

HAHA åh va roligt :) '
ja jag har tråkigt =/ haha

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej ! Jätte fin blogg ! :D

Besök gärna min ;)

2009-09-29 @ 20:21:25
URL: http://fluffigajag.blogg.se/
Postat av: Agnes

Du får väl skriva i mina gamla vän-bok någon gång. Eller göra någon slags lista på bdb ^^

puss!

2009-09-29 @ 20:22:44
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

haha jaa det skulle väl vara nåt ;) haha

puss fru <3

2009-09-29 @ 21:36:11
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Snygg Emil

Jag trodde jag va den snyggaste killen:(

2009-09-29 @ 21:47:14
Postat av: Hanna (http://stopsign.blogg.se)

svar: Ah, vad roligt! :) Hah, skitbra jobbat! Måste rösta nu verkligen - jag tänker INTE se Jonas Brothers ta emot ett pris som borde gå till Tokio Hotel!!

2009-09-30 @ 16:30:35
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0