NIVIN!!

Nämen hejsan allihoppa!
Jag såg att Natalies lillasyster Nivin hittat hit!
trevligt! HEJ NIVIN! =)
*sprid den här till alla dina vänner* INTE ^^ haha

Till Nivin:
Varsegod! ^^ och JA klart min mobil är cool, den är ju min. Klart det är cool. du behöver inte ens påpeka det ;)
OCH ta INTE mina bilar :O dom är mina!
So long sucker, tills nästa gång vi ses! =)


Plågsam dag i skolan. Fyra lektioner men fyra jävligt tråkiga lektioner.
jag slutade tre vilket är min tidigaste dag. Skit schema! Efter skolan hade jag en körlektion som gick väldigt bra. Jag är gud på att backa runt gathörn! Dessutom är min körskolelärare helt underbart konstig. En liten gubbe som sitter och skrattar helt hysteriskt åt sig själv. Härligt.

Jag köpte plopp för jag förtjänade det, jag förtjänar alltid godis. Och en tysk tidining för det slog mig plötsligt att jag snart är 18 och när jag är det far jag till Tyskland och då måste jag ju kunna Tyska så nu ska jag sitta och översätta massa saker i tidningen. Tysk skvaller om tyska kändisar som bara är kända i tyskland är så...intressant!

Imorgon ska jag äntligen få träffa Natalie igen! Och våga inte dissa mig i morgon för i morse så började jag gråta bara för att få träffa dig!
haha mamma kommer och väcker mig vid halv sju och goes:
Mamma: God morgon Matilda! du vet väl att du har körlektion idag?
Jag : (som hade sett fram emot att komma hem tidigt) VA? nej det har du inte sagt!
Mamma: jo... men nu vet du det i alla fall, och du har en i morgon också.
Jag: Nej men då ska ju jag vara med Natalie (slålr med handen trött på kudden och börjar gråta lite)
Mamma: Jaha... ojdå, ja men då avbokar jag den i morgon.
Jag: (För att visa mitt ogillande lägger jag en hand över ansiktet och kryper ner exktra under täcket) du kunde väl ha sagt något.. LITE TIDIGARE!!
Mamma: Ja det skulle jag ha gjort. Jag gör det nästa gång. förlåt.
Jag: mmphfff!

Hahaha oj vad pappa har retat mig sen jag kom hem för att jag började gråta. Jag började inte ens gråta mycket.. bara just när jag skrek NATALIE haha. But i miss you so darling! ;) <3

Långt och tråkigt inlägg. snart ska jag kolla hur man lägger över bilder från mobilen ;)
men tills dess.
so long suckers! =)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0