Onsdag

Tjo! nu är jag hemma från skolan. Jag skulle ju ha varit med Natalie men hon var tvungen att stanna hemma!
Vi fick sluta en timme tidigare idag. Väldigt skönt!
Just nu sitter jag och tittar på That 70´s show. Det är roligt. =)
Jag har lite ont i huvuet och är hungrig men mamma och pappa kommer nog hem snart.

Jag såg att Emil tittat in:

Snygg Emil om Fredag:
Men du behöver ju inte skriva att jag älskar Hannah Montana och tecknat, skriv något manligt som t ex skräckfilm och porr xD
HAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHA det är så typiskt Emil! hahahahahaha
jag är ledsen Emil men jag ljuger inte ;)
för att påpeka.. Emil HATAR skräck! :) hihihi
Puss Emil <3

Nu ska jag nog fixa choklad... för hungrig!
Ikväll ska jag visa er hur jag brukar se ut på kort! ;) haha

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg Emil

Men du skulle ju inte göra så alla tror att jag är ännu mesigare!

Jag hatar faktiskt inte skräckfilmer, jag tycker bara att vissa av dom är lite läskiga(a)

2009-09-16 @ 18:16:27
Postat av: Matilda

hahaha Emil jag kan ju inte ljuga... nej du är en sån som blir rädd för Män som hatar kvinnor... så manligt ;) men du vet ju att jag diggar sig ändå darling ;)

2009-09-16 @ 19:15:05
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Snygg Emil

Men sluta kränka min manlighet, det är allt jag har ju;O Du kanske diggar mej men jag vill ju att alla ska göra det;)

2009-09-16 @ 20:15:15
Postat av: Matilda

då får du kämpa ett tag hörru ;) hahahaha

2009-09-16 @ 20:33:11
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0