Säktträd

Idag var jag självklart i skolan som alla andra vardagar. Efter skolan gick jag ner på stan med Natalie för att kika efter mobiler. Det var roligt att knappa på alla (a)

Jag kom hem vid halv sju och åt, fast först hade jag sönder en tallrik av glas som gick i miljoner små bitar. Det var roligt. Jag skrek. Haha sen förhörde jag mina föräldrar om vad dom kunde om deras släkt eftersom jag ska göra ett släktträd tills nästa torsdag i historia. Efter det åkte jag och pappa till farmor och farfar för att pappa skulle hämta nåt och jag förhörde min farmor och farfar om släkten. Toppen nu är det bara mammas sida kvar (y)

jag fick ett sms av Maria. Hon kommer flytta hemifrån snart... den JÄVELN alltså, jag vill också. Jag vill inte bo i Sundbyholm! jag vill bo med Maria i torshälla, nära till mina eliter i Slagsta!  jag kommer gråta när jag flyttar (vecka 44) usch vad hemskt.

Sovmorgon till 12.15 i morgon då... härligt! fast jag går till 18.00 och det är inte lika härligt.
Nu ska jag fortsätta lyssna på Euphoric och fixa och trixa lite med mitt släktträd! :D

Ha det gött! puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0