Samsung Jét

Japp! Samsung Jét är nu min nya mobil. Touchscreen. lite ovant men det ska nog gå att vänja sig.
Just nu tittar jag på Nikelodeon. Det är djungel George! =)

Jag vaknade vid tio idag. Väldigt tidigt för att vara jag och jag känner nu att jag redan är trött. Kanske för att jag inte gjort så mycket idag.  Jag blir väl piggare framåt kvällen, kan man ju hoppas.

Jag hoppas Emil kan kolla på Hannah Montana snart för jag kommer snart inte kunna hålla mig från att titta på den sälv. haha.

Jag tror Rasmus lyssnar på Britney... O.o det har jag aldrig hört honom göra förut ;)

Natalies bror och syster fyllde år i onsdags så hon firar dom idag. GRATTIS TILL DOM!!!! =D
Nu ska jag nog ta och gå en promenad. Det är så varmt här inne. Blir skönt med frisk luft!

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

titta gärna in i min blogg :)

2009-09-12 @ 20:54:36
URL: http://sannasnilsson.blogg.se/
Postat av: nivin

hihi tack :D btw mobilen verkar vara asgrymm ju! =)

2009-09-14 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0