shake it!

tjenare!
Just nu sitter jag och lyssnar på Metro Station och röstar som en tok på MTV´s hemsida. Jag vill ju att mina favoriter ska vinna. Och jag har en favorit i varje nominering så det blir att rösta mycket dom närmaste dagarna :)
Jag har suttit och stirrat på min fina bild mer Trace Cyrus också :)
Annars gör jag faktiskt inte så mycket. Skolan idag var som alla andra dagar. Träffade Max på bussen. Honom har jag inte sett många gåner fast att vi går på samma skola.
Dessutom såg jag min Slagsta-Snygging idag. Han var lika snygg som vanligt! 

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll men jag kommer inte på något. Jag lär väl sitta här framför datorn och ruttna bort. Om jag inte börjar läsa.
Jag har ett sånt stort sug på att läsa sagan om ringen men självklart så finns böckerna i Nyfors där min bror bodde förut, vilket betyder att jag inte kan läsa den! attsingen, jag som var så sugen på att läsa den.

Imorgon ska jag till stålfors för upprop. Jag ska nämligen börja spela gitarr. Det kanske jag redan sagt men lika bra att säga det igen. Det skadar ju ingen ;)

Nu ska jag springa ner till köket och slå pappa lite så han rappar på med maten. Magen börjar bli hungrig :)

Puss <3 / Matilda


Kommentarer
Postat av: Snygg Emil

Du kan ju inte säga att skolan va som alla andra dagar när du gick runt och saknade mej hela tiden(a)<3

2009-09-21 @ 19:20:37
Postat av: Matilda

tss, jag märkte ju knappt att du var borta ;) :* <3

2009-09-21 @ 20:35:29
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Snygg Emil

fett dum:'(

2009-09-21 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0