Skolfoto

När jag såg Natalies inlägg kom jag på att jag fick mina skolfoton idag.. helvete alltså, det är aldrig roligt! haha
Jag ska försöka lära mig hur man lägger in bilder från mobilen så mer bilder kan komma upp här på bloggen. Gamla bilder är ju inte riktigt lika roligt som nya. Det blir väl endel på onsdag om jag låter Natalie pilla på min mobil. Som alla andra gånger! haha

Jag är sååå trött just nu. Jag skulle kunna somna, enkelt.

hmm.. usch jag har så svårt att förstå att Natalie kommer ta studenten i år. Det känns som om hon är lika gammal som mig. Hur kan hon redan vara äldst på skolan?
Hon är ju liksom lika gammal som min Slagsta-snygging och DET kan man ju inte tro ;)
haha puss you know i love you darling =)

bara för det ska jag lägga ut en bild på mig... om jag hittar den vänta lite *springer och leta
r efter en CD skiva*




Jag som Batman =)


Batman und Catwoman =)


Dr. Mugg hahahaha =)




Favoriten! Zorro. så jävla bra! =)

Puss på M9a... känns som tusen år sedan

så... fick du idéer nu Natalie ? ;) haha

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: natta

haha fett sexi du e ;)

2009-09-14 @ 22:05:35
Postat av: Asal

Hahahah sköna

2009-09-14 @ 22:42:39
URL: http://honeeybee.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHAHA asså jadu... jag kan faktiskt bjuda på mig själv! ;)

Tack Asal! jag slår vad om att du är precis lika skön ;)

2009-09-15 @ 19:14:23
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0