Tandläkaren

Hejsan dudes!
idag var jag hos tandläkaren. 08.15 på morgonen. Inte roligt alltså. Mina tänder var bra och allt det men det gör ju så fruktansvärt ont att ta dom där bilderna dom ska ha.   jag började till och med gråta. Inte för att det gjorde ont eller nåt utan det kom bara tårar, ungefär som när man petar sig i ögat. Det kommer liksom tårar fast att man inte gråter. Men min tandläkare trodde jag grät och började prata med mig som om jag var tre år. Haha!

När jag kom tillbaka till skolan köpte jag en macka, och en bulle och två kexchoklad (a) jag tyckte att jag var värd det :)
Jag har fortfarande ont i munnen. Det känns som blåmärken. Fan haha.

Jag köpte en tröja idag efter skolan. Den är blå och fin. Jag lägger upp en bild senare. =)
Nu sitter jag och lagar mat.
och sen ska jag faktiskt plugga (y)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

visst visst... "sen" ska jag plugga... visst visst... men det låter fint i teorin.

2009-09-28 @ 19:08:36
Postat av: Make Up Artist på Make Up Store

hjälp hur tog du korten?! låter läskigt :S

2009-09-28 @ 21:13:49
URL: http://chuuck.blogg.se/
Postat av: Matilda

Men det är ju sånna där Röntgen bilder så man måste bita på stora svarta saker!

2009-09-28 @ 21:19:22
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0