Tjo!

Hejsan! Nu har jag kommit hem från skolan! äntligen.
Idag hade jag väldigt roligt på idrotten. Våran lärare var inte där så det fanns en vikarie på typ fyra klasser så alla delade salen... som är väldigt stor. Jag och några tjejer bestämde oss för att spela vollyboll men det var redan upptaget av två (!!!) killar. Så vi frågade dom om vi fick störa domoch dom sa att dom gärna kunde spela med oss.
Misstag! Dom var helt galna. Sparkade bollen över nätet och dundrade den rakt upp i taket!
Jag, som är så jävla rädd för bollar stod mest stilla och höll mig borta från bollen. Vilket killarna (som nu blivit fyra) tyckte var jätteroligt så dom började låta mig ta alla bollar med flit. Jag var skiträdd och skrek varje gång!

Och en gång så skulle en kille i mitt lag passa bollen till mig och han låtsades att han dundrade den stenhårt mot mig. Så det bästa jag kommer på att göra är att slänga mig på golvet. JA jag slängde mig på golvet.
Vilket gjorde att jag blev utskrattad totalt. Fast jag skrattade mest!
Det var i alla fall roligt och när vi slutade sa en " fan va jobbigt att ha idrott med tjejer. jag skulle aldrig klara det"
han gick i fordon så han har ju inga tjejer i sin klass ;)

Imorgon är det dags för Hannah Montana The Movie hemma hos Emil. Äntligen säger jag bara! jag har längtat i en vecka nu!  Jag lovade Emil att jag skulle sjunga med i låtarna om jag kunde dom. Jag lovar att han har tjuvlyssnat på dom så han kan alla i filmen ;)

snart ska jag lägga in bilder! men först ska jag äta mat! min mage kurrade nyss så konstigt att jag började skratta för det lät så roligt.

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0