Tjohej!

Haha jag är riktigt dålig på rubriker alltså!
i alla fall. Nu har jag kommit hem från Stålfors och en körrunda med pappa och bilen. Jag är jätteduktig haha!
Jag sitter och läser Big mouth and ugly girl. Det är en bok på engelska som vi ska ha läst klart tills nästa vecka. Jag är på sidan 57 av 273, toppen!

Idag när jag kom till stålfors så träffade jag ju alla från orkestern jag spelade i förut och det var härligt. Det kändes som om det var tisdag (vilket det är) och jag satt och vänta på att bli plågad i två timmar med världens underbaraste människor.
Jag var ju där med min pappa och så stannade jag och pratade med Tollan lite och pappa gick ut mot bilen. Sen när han var utenför så ställde han sig och hoppade upp och ner och vinkade helt överdrivet till Tollan och alla andra som stod där, det såg helt knäppt ut, som en docka ungefär. Och Tollan började skratta ihjäl sig.
När jag gick ut till pappa sa jag till honom att nu fick han henne att kissa på sig av skratt. Så vände vi oss om och såg hur Tollan satt framåtböjd och skrattade sig galen.

När vi satt i bilen fick jag ett sms:
Nej nu när jag skulle hitta det så hade det försvunnit men det stod ungefär;
HAHAHAHAHAHAHAHAHA XD jag skrattar ihjäl mig, din pappa asså, så jävla rolig!
typ nåt sånt och ja, pappa är knäpp. Ingen förstår riktigt hur knäpp han är. Jag önskar att man kunde filma mig 24/7 så dom verkligen fick se hur galen han är hemma när ingen annan är hemma förutom familjen.

Nu sitter jag och lyssnar på Black Label Society. Det är trevlig musik det.



Gud, kan man göra annat än att älska bilden ? det här är min bild som jag har hemma och sitter och stirrar på varje dag. Jag var tvungen att fota den ;)

Agnes: Jag vill ha den där bruna färgen på mitt hår, det är ju så fint!

Puss <3 / Matilda


Kommentarer
Postat av: Agnes

Fan att jag missade det där alltså... Jag fick det återberättat så fort jag kom dit dock XD

2009-09-22 @ 22:48:21
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

Hahah jaa jag förstod det! Tollan skrattade ju så länge! Hon började skratta när jag kom till bussen i morse också ;) haha

2009-09-23 @ 12:18:30
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: natta

HAN E FUUUUUUUUUUUUUUUL

2009-09-23 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0