Tollan

Jag kom nyss hem från en väldigt trevlig promenad med Tollan!
först köpte jag en chokladkaka på ica sen knallade vi runt i slgasta och hade det trevligt. Hon är så underbar min Tollan! verkligen den sötaste personen i världen.

Hej jag heter Matilda och Maria Tollbo är min bästa vän och idol.
ja, Tollan är min idol, av många anledningar.

nästan hela promenaden ägnades åt prat om Harry Potter ;) haha hon läser ju sista boken nu så vi måste ju diskutera lite.
som till exempel Fred och George underbara kommentarer. (y)

Och i morgon hoppas jag på att träffa alla mina eliter för ett litet kalas. Vi har ju nämligen repat på Balsta i ett år i morgon :D det måste firas med rulltårta!! :D
Jag hoppas verkligen alla har tid en liten stund i alla fall.

Och imorgon ska jag också ta mig till Parken zoo för att anmäla mig till Liseberg. Viktoria lyckades övertala mig.
100 spänn på att få åka karusell en hel dag är i och för sig inte en så dålig deal ^^

Jag är ganska trött. Jag lyssnar på Green Day och spelar gitarr. Jag har inte spelat på min akusitska gitarr på länge och det känns i fingarana. Det är härligt.

Man blir så trött när man kommer in efter att man varit ute ett tag. Jag tror jag ska stänga av datorn och läsa en bok. Det skulle vara mysigt.

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en trevlig helg :)!

2009-09-12 @ 22:57:06
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Agnes

TOLLAN IS THE SHIT

2009-09-14 @ 16:37:48
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0