Trafikkunskap

Äntligen tid till att blogga!
Jag kom hem  vid halv sju och satte mig direkt ner och åt för jag var så fruktansvärt hungrig. Efter det knallade jag över till min mormor och morfar för att få den delen av mitt släktträd. Och Gammelfarmor var där eftersom min kusin ska gifta sig i morgon. Men självklart är inte jag bjuden... inga barn är bjudna =/ Gammelfarmor är som ett barn hon slåss! haha =)
Där blev jag kvar i två timmar ungefär och nu är jag äntligen hemma och färdig för att sova om en stund. Har just duschat och lyssnar nu på Euphoric (Nörd, tack jag vet)

Trafikkunskapen idag var inte alls så farlig som jag trodde den skulla vara. Man höll mest på att svara på frågor på datorn och så... läraren är väldigt härlig också så lektionen går väldigt fort fast att den är 2 timmar lång.

åh, Rasmus lovade mig att han kunde kolla på mobiler med mig och pappa ska nog också med så vi kan pruta ner den lite, pappa har kontakter vettu ;)
min förra mobil fick jag 400 kr billigare för att pappa kände killen vi handlade för. Toppen!

Nej nu ska jag torka mitt hår lite så det inte ser förjävligt ut i morgon, vilket det lär göra ändå ^^

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0