Tuna Park

Nu har jag just kommit hem från en tripp till Tuna park. Jag körde dit. *stolt* fast jag skrek lite på pappa ibland (a)
vi åkte dit för att kolla på ny mobil och ny Tv till huset. Jag ska få en till mitt rum :D

Idag var en skön dag. Började 9.45 och slutade 11.30. Härligt. Jag tänkte ju åka till stockholm men Natalie hade prov på dagen så vi sket i det. Det där jag vill köpa får jag helt enkelt beställa från internet. Nej men ärligt så måste jag snart till stockholm. Det är snart ett års sedan jag var där senast... HA jag skojade. var där i somras... O.o haha men bara för att gå på gröna lund och det räknas ju inte riktigt.

Nu håller jag på att titta på 17 Again och läser i min bok.
filmen är faktiskt väldigt bra och trots att jag sitter helt ensam skrattar jag alltid högt åt alla skämt. Alltid. Dom flesta blir ganska förvånade när jag säger det. liksom ba " men vadå? sitter du helt ensam och garvar ihjäl dig? man ba :" duuh jaa klart!" Jag skrattar mer när jag är ensam än när jag tittar på film med tråkmånsar :P

Jag borde verkligen gå in på mitt rum och fixa mitt släktträd men..nej, det får bli i morgon! Det är så tråkigt att plugga.
Snart ska jag nog kolla på step up 2 THE STREETS! Jag ääääääääääälskar moose eller hur han nu stavar det. Han är så söt i filmen.
Hej jag heter Matilda och jag älskar dansfilmer! :)

nu ska jag återgå till det jag höll på med innan jag bestämde mig för att blogga.
Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg!

haft en bra dag?

2009-09-10 @ 15:03:43
URL: http://linneasp.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack så mycket! nu ska jag kika in på din bara för det ;)

dagen var jättebra :)

2009-09-10 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0