yes

Ny duschad! härligt.
Här kommer bilder på hur jag ser ut om jag inte gör Turistminen!
KÄNNSLIGA TITTARE VARNAS!!












Haha det är så synd att jag alltid sabbar alla bilder som Natalie är så himla söt på ;)









Som sagt... Natalie är söt som socker <3



Haha födelsen av Turistminen (y)



Ja! och den kända Matilda-grimarsen som jag försöker lära mina kära vänner!

för att tillägga fick jag en svidande överraskning i duschen. Jag hade fått brännsår på knät efter att jag slängt mig på golvet på idrotten! Toppen! Nu vet jag ju i alla fall att jag gjorde nåt vettigt på idrotten...typ.
Jag har två läxor tills i morgon, som jag har struntat i.. hmm så synd, typ tusen glosor i spanskan.
jaja too late nu! jag tänker ju inte plugga nu! för nu ska jag spela gitarr! =)

God Natt och dröm om mig! <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0