Yo Dude!

Jag sitter och väntar på att pannkakorna ska bli klara! jag är hungrig.
Jag har ätit en kexchoklad, det var väldigt gott :)
Skola idag, helt okej :) Oscar var äntligen tillbaka efter att varit sjuk sen skolan började! Dessutom bjöd Emil mig på en bulle :D

I morgon blir det nof stockholm. Då får jag äntligen köpa lite grejer (Kan inte säga det här, det är hemligt)
och så får jag äntligen gå in på Speedway, som inte heter Speedway längre. Jag älskar den affären. Snygga killar.. mums!
Jag har just tittat klart på Dace Flick och ska börja med 17 again. Den kanske inte är så bra som alla säger :P







Det här är min bil. Den står på mitt skrivbord och jag älskar den. Det är nog saken (efter min säng) som jag älskar mest i mitt rum! Den är köpt från en Disney affär i Rom, Italien. Den är bara för underbar!
LOVE IT <3

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0