You are my life

yo dude!
Istället för att plugga så somnade jag efter maten (a)
jag vaknade upp för tio minuter sedan och kände att jag behövde skriva av mig här. Jag vaknade nämligen av att jag skrek...högt, och jag grät...massor.
jag drömde att jag var med i Tokio Hotels video till Spring Nicht och jag var den sjungande Bill och Agnes var den Bill som står uppe på taket och tänker hoppa. Det var nog den värsta drömen jag haft.
Jag vaknade när jag märker att hur mycket jag än skriker och ber till Agnes inte ska hoppa så vänder hon sig om och faller hejdlöst ner för byggnaden. Det var därför jag skrek.

Jag har sms:at Agnes nu och frågat om hon lever och jag fick svar att hon gjorde det så jag har lugnat mig nu, men det var inte roligt.
Ja men nu får ni såklart tycka att jag är jättetöntig men min värsta mardröm är just att mina vänner ska försvinna utan att jag kan kontrollera det, utan att jag har nåt val eller nåt liknande.
Jag vet att dom aldrig skulle göra det, för jag vet ju att jag aldrig skulle lämna dom!

Once all alone
I was lost in a world of strangers
No one to trust
On my own, I was lonely
You suddenly appeared
It was cloudy before but now it’s clear
You took away the fear
You brought me back to life


You are the sun
You make me shine
Or more like the stars
That twinkle at night
You are the moon
That glows in my heart
You’re my daytime my nighttime
My world
You’re my life

Now I wake up everyday
With this smile upon my face
No more tears, no more pain
‘Cause you love me
You help me understand
That love is the answer to all that I am
And I’m a better man
You taught me by sharing your live


Den här sången av Michael Jackson får mig alltid att gråta och det är verkligen såhär jag känner för mina vänner. Den här sången är perfekt. Jag önskar bara att jag själv kunde uttrycka hur mycket jag verkligen uppskattar dom. Men jag hoppas verkligen att dom vet hur mycket dom betyder för mig.

Agnes, Maria, Maria och Natalie - Ni är allt jag behöver <3
Puss på er.

Och nu känns det bättre faktiskt. Så nu ska jag sova och drömma om hundvalpar eller nåt.

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnus

Nej men oj. Varför drömmer du så hemska saker för?

Men då vet jag i alla fall att jag inte ska ta död på mig. Det vore ju synd om du skulle bli så ledsen på riktigt <3



Drömde du om hundvalpar sen?

2009-10-01 @ 16:46:03
Postat av: MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

(",) Fin låttext, vad heter låten ?



Kram Patrik

2009-10-01 @ 19:51:20
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja visst var det hemskt och jag vill inte bli ledsen igen tack! <3

HAHA nej jag drömde om en Gitarr som hade ben och sprang runt på stan och spruta senap på alla som kom för nära och det var våran uppgift att fånga in den.

(ärligt alltså) HAHA

2009-10-01 @ 20:21:52
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Agnes

OjojooOJ dina drömmar börjar gå över styr...

Du kan väl börja drömma om Sagan om Ringen igen istället? Något som mejkar sense liksom.

2009-10-01 @ 20:54:38
Postat av: Matilda

Men det mejkade ju sense... vi var tvungen att fånga den för att kunna spela.. det var min gitarr som hade fått ben och dryg som jag var kunde jag absolut INTE spela på någon annan!

men det kanske blir lite sagan om ringen igen för jag ska se den med Viktoria i morgon ;)

träffas på lördag någon gång?

2009-10-01 @ 21:05:56
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: nattafett söt du e matilda!<3

2009-10-02 @ 12:14:06
Postat av: Louise

Ja den låten av MJ är fiin ! ^^

2009-10-03 @ 18:49:26
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/
Postat av: maria

åååh Matilda din jävlel jag gråter nästan! jag tycker inte om hemska drömmar. Jag skulle DÖ utan er.<3 baaah. puss

2009-10-05 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0