Myndig

Ja nu var det väl dags för ett inlägg.
I torsdags fyllde jag 18 :) jag fick en resa till Barcelona för att kolla fotboll <3

I går kom Eliterna hem till mig för att fira mig. Vi hade ett kalas. Det var otroligt roligt och jag har inte skrattat så mycket sen vi var hemma hos Plektrum och Agnes drack skum. ;) haha
en otroligt underbar dag som ligger mig varmt om hjärtat. Jag har världens bästa vänner. Ingen kan ha bättre vänner än mig.
Jag älskar er tre, you complete me <3 haha jag kan inte låta bli att skratta åt det där, det får mig att tänka på Austin Powers ^^
Det var i alla fall världens bästa dag!
TACK!







Agnes använder The Force :)



haha suddig bild jag vet. Såhär såg jag ut när släkten kom idag. ;) jag har aldrig kjol på mig så det kändes lite konstigt :P haha

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg-Emil

Och jag får åka med till Barcelona i din väska, glöm inte det!<3

2010-02-14 @ 13:42:00
Postat av: Agnes

Skum! :D Det minns jag ;)



Underbar dag, yes :D <3 <3 <3 <3

2010-02-14 @ 18:13:18
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Maria

haha skum... tack för påminnelsen!



Det var finaste kvällen på länge. Jag vill också säga tack<3



Jag och mamma säger grattis till körkortet:)



du är aspartan-söt i kjol btw!

Postat av: Maria

ny blogg förresten:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0