Agnes kalas

Yo Yo! Nu var det några dagar sedan jag skrev här, men min bror har snott internet och så har jag inte varit hemma. Om jag varit hemma så har jag kollat på Star Wars. Idag går sista filmen i serien. Sen kan jag stolt säga att jag sett alla Star Wars filmerna. Jag älskar dom. Dom är så sjukt bra så det är nästan läskigt. haha Matilda = nörd :D

I måndags fyllde Agnes 18. Jag och Tollan sprang runt på stan i fyra timmar för att hitta något som passade våran favorit Agnes. Tillsut fick hon en silverglittrig kajalpenna och en ponny som heter Gerard ( Gaytard). Han är poet.
Vi köpte tårta också och skrev om "Kill all your friends" som vi sjöng för henne.
Sen fikade vi med Agnes mamma och hennes syster Alice. Det var gott :)

Efter all tårta gick vi ner i källaren och repade lite. Maria med Flera skrev en ny hitlåt =D
när vi hade repat klart lekte vi samma lek som vi gjorde på Nyår. Jag och Agnes kom sist (a)
Halv tolv gick vi ut och gick. Vi frös sönder haha. Och så skrev vi i snön. Dessutom sprang vi över min gamla tomt i mörkret när dom sov. hehe det kändes lite förbjudet (a)

Det var i alla fall en väldigt trevlig dag/kväll och jag hoppas Agnes hade en ytterst trevlig 18 årsdag!
Bilder kommer senare när jag orkar!
Nu ska jag fika, pappas jobbarkompis Peter är här med Lina och Vera! :)

Glöm inte Star Wars 6 klockan 16.00 på 4:an!! :)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Den var ytterst trevlig indeed!



Gay-tard har sovit med mig två nätter i rad nu och skriver silverglittrig poesi. Jag tror jag håller på att skapa mig en ny trend (sova med Simba OCH Gee)



Så här i efterhand när jag smält allting blir jag alldeles rörd när jag tänker på allt fint ni gjorde för mig! På riktigt!

Tack!

2010-01-06 @ 16:21:42
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

åååh vad mysigt. Simba har fått en kompis! :) hihi vad bra att det var trevligt då. Du förtjänade det verkligen :) <3

2010-01-06 @ 18:27:50
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0