Det mörka hotet

tjohopp!
Jag sitter och tittar på Star Wars Episod 1 - Det mörka hotet. Det är min favorit film av Star Wars filmerna. Anakin är så söt.
Favoriten är Jar Jar Bing och R2-D2 =)
Sen den långhårige Jedi-mannen är så respektfull. När jag var liten var jag rädd för honom, på ett respektfullt sätt. Han är så cool.

i alla fall, idag vaknade jag halv två, jag fick inte sova längre för mamma =(
Igår var det nyårsafton som jag spenderade med de bästa: Agnes, Maria, Maria, Elsa och Elin. Det var jättetrevligt och jag kan nästan lova att vi hade det bäst av alla som firade nyår igår. Vi åt trerätters-middag med musik och mycket skratt.
Efter maten satte vi oss i vardagsrummet och moffa i oss godsaker samtidigt som vi hade ett rep runt huvudet och en papperslapp i pannan med en varsin person och en varsin plats på, sen skulle man lista ut vad det stod på sin egen lapp genom ledtrådar från dom andra. Det tog oss minst två timmar att köra klart det bara för att vi gav så svåra ledtrådar till varandra. Dom var lätta när man vet vad det står men inte annars ^^
Samtidigt som vi lekte lyssnade vi på våran Spotify-lista som bestod väldigt mycket av Nicke och Nilla, Markoolio, Electric banana band, Aqua och gamla Britney Spears låtar. Fast den bestod också av Green Day, My Chemical Romance, Coldplay, Lady Gaga, Deep Purple, Kiss, Bob Dylan, Elvis och massa mer!

Det var i alla fall väldigt tevligt och jag är så glad över att jag har vänner som är som jag. Inte rädda för att tönta sig. Det är helt underbart med sånna vänner.
När vi väntade på att min pappa skulle komma och hämta oss på stan ungefär vif kvart över två frös vi som idioter så vi bästämde oss för att bli varma. Vi ställde oss därför i en ring och började dansa till "Fader Abraham" och "En kulen natt" och andra sånglekar mitt på stan. Det funkade faktiskt ;) haha

jag träffade min bror på stan också. Han hade inga vantar så jag lånade honom mina. Dom lär jag ju inte se igen. Mer än så behöver jag väl inte säga om hans tillstånd ;)

Nu ska jag fortsätta att titta på Star Wars!















Jag fövrväntar mig mer bilder från er andra. Och Elin lyckades skickligt hålla sig borta fån min kamera. Så blir det väl när man sitter bredvid varandra, eller nåt!
Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Nyår <333



Vackraw bilder :D

Varför måst jag alltid se så uppflinad ut? haha

jag älskar bilden på dig :)



Töntar rule the world!! :D

2010-01-02 @ 02:07:34
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: natta

ååååh va fina alla är!!!:D<3

2010-01-04 @ 20:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0