Flash Gordon

yo!
här sitter jag i skolan precis som vanligt.
Vi slutade 13.30 idag och min bror har ett alldeles för stort ego för att orka hämta mig. Så nu är jag fast här i någon timme till. Tur att musik finns måste jag säga!

Dagnes Roligaste: Tollan går in i sin kompis när hon ska vinka till mig. Haha det var riktigt roligt ^^

igår var det första delen av Rockkarusellen. Vi spelade i Mariefred.
Vi kom dit klockan 18.00 och jag var väldigt nervös eftersom vi inte repat så mycket. Men den nervositeten flög ur bilen samtidigt som Agnes bananskal!  haha nej men pappa lyckas alltid få mig att tänka på annat, självklart lyckas eliterna också alltid få mig på andra tankar.
Jag var nervös över att spela med Euphoric också för att jag har en känsla av att dom tror att vi är mycket bättre än vad vi är. ( nej , vi är inte dåliga) Men det glömde jag ganska fort bort också eftersom dom är så otroligt snälla och mysiga pojkar. Dom frågade om vi var pepp och att det skulle gå bra och massor. Otroligt trevliga. 
Jag och Tollan diskuterade lite i skolan innan om kvällen och vi kom fram till att vi inte ville vara först, före eller efter Euphoric. HA tji fick vi för när vi kom fram var vi först och vi hade Euphoric efter oss. Men som sagt så var dom så trevliga så det gjorde inget. Kändes som en riktig konsert när vi gick av scenen och hela Euphoric stod bakom scenen och sa: "Skit bra lirat tjejer, High five nu alltså" 
Det kändes som början av My Chemical Romance Live DVD :) 

Sen lyssnade vi på alla andra band. Vi hamnade i en bra grupp i alla fall. Alla verkar ganska trevliga och vi är alla ungefär lika gamla. 
Min pappa hade i alla fall roligt. Han frågade om han fick vara med nästa gång haha! 
Tollan hade i alla fall en VÄLDIGT rolig hemfärd. Hon och jag har samma humor så vi finner min pappa VÄLDIGT rolig och pappa var väl på skämthumör så han höll nästan aldrig tyst ;) 

Favoriten var väl att han skulle stå på scen och bara skaka på huvet och en gång skulle han slå ut med näven stenhårt men på helt fel taktslag så det inte blir taktiskt rätt. HAHAHA jag kan se det framför mig. 

Idag fyller min favoritmamma år :) vi ska fira henne ikväll. =D 

nu ska jag återgå till My life is Average 
puss <3 / Matilda 

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh, din pappa!

Hhahhahaha jag är glad mitt bananskal lättade upp din sinnesstämning...



Femte februari kommer äga! Vi kommer vara repade, plus att vi kommer ha 33,3% mer scenvana än igår!

Y-A-Y



2010-01-22 @ 18:26:14
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

haha ja min pappa!



hmm... inte så värst repade, Bara en dag kan vi ju repa eftersom Maria ska bort..

2010-01-22 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0