här sitter jag

... i skolan 08.10 nr vi inte börjar förrän 09.45 eller något liknande. Åh det är härligt att bo på landet!

Igår kollade jag på Edward Scissorshands. Johnny Depp är helt beårande i den filmen. Det måste vara ganska påfrestande att spela hans roll i en film, liksom alltid vara tyst och lite konstig haha. De första jag tänkte på när jag såg honom var "OMG han ser ut som Bill Kaulitz" HAHA men det var hans vilda hår och de svarta kläderna som gjorde det ^^ haha 
Filmen slutar dåligt =(  eller alltså jag tycker så synd om honom för att han måste bli fast i slotten igen efter att han fick en familj och vänner. Too bad )= 

Nu ska jag fördriva tiden med att läsa My Life Is Average som jag alltid gör här i skolan! ;)

Puss <3 / Matilda  

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag skulle tycka det var jätteroligt att spela tyst och konstig! :D

2010-01-18 @ 17:02:22
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0