Heal the world

hejsan!
Idag har jag varit hemma från skolan. Men inte med flit. Vi hade sovmorgon och jag skulle ta bussen som gick 09.00 men det gick inte som planerat. Jag missade den, vilket gjorde att jag inte kom iväg till skolan eftersom bussarna inte går.
Det gjorde mig ganska arg för jag skulle hålla ett tal i retoriken idag och jag satt hela kvällen igår för att skriva klart det. Onödigt, för nu fick jag ändå inte prata!

Jag kollade nyss klart på A History Of Violence med min kära Viggo Mortensen ( Aragorn i sagan om ringen) Det var en väldigt bra film, ganska äcklig bara. Jag tycker blod är så äckligt. Det äckligaste var när hans son skjuter en man som precis ska skjuta Viggo och men ser hur mannens blod sprutar på Viggo som står framför honom. Men man ser också att det typ kom kött? eller hud eller vad det nu var på Viggos tröja. BLÄ det var äckligt :) haha

Jag sitter och sjunger till Heal the world av Michael Jackson. Det låter nog jättefint.

Jag ska fixa mat nu hade jag tänkt för sen ska jag iväg till Slagsta/torshälla för att repa. Trevligt :)


Puss <3 / Matilda
jag tycker det är så roligt att det är två som skriver i den här bloggen


Kommentarer
Postat av: Snygg-Emil

SKOLKARE!



Du kan ju inte skylla på att du missade bussen, du skolkade ju så hårt! du va säkert inte ens klar med ditt tal...

2010-01-12 @ 16:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0