Ica Maxi <3

Idag började skolan. Roooligt...
Vi slutade i alla fall runt två idag så det var trevligt. Mamma och Pappa kom och hämtade mig.
Vi åkte till ica maxi för dom skulle handla. Jag upptäckte att det fanns massa filmer där så jag kollade på dom och vet ni vad? Jag hittade Star Wars episod 6 där. Jag har letat som EN GALNING efter den. Det fanns bara två kvar så imorgon ska jag till ica maxi och shoppa filmer. Hihi jag har hittat massa bra filmer där och jag han inte ens klart :)
Jag känner att alla filmer kommer göra mig pank ;)

ja, det var väl egentligen allt jag hade att säga. Jag funderar på att titta på Fast and the Furious nu.

BTW: om ni inte känner för att läsa Kissies blogg, läs den här www.poisonparadise.blogg.se så kommer ni få uppleva en Kissie kopia fast kille. haha han har redan tillägnat mig ett inlägg. MOHAHA
inget illa menat Dyson men snälla säg att du övedriver liiiiite i alla fall ?

Nu ska jag titta klart på Sherlock Holmes filmen som går på tv4 film :)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det kom aldrig några bilder från mitt party! :p

2010-01-08 @ 22:03:39
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

jag tog inga bilder, jo tre när vi hade papper i pannan men det var allt. Jag har tappat bort min sladd för tillfället men jag hittar den nog snart :)

2010-01-08 @ 22:34:24
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0