Into the blue

Idag köpte jag två nya filmer.
Into The Blue och A History Of Violence

Jag satte på  Into the blue direkt efter maten. Paul Walker från Fast and Furious och han var ju såklart lika snygg i den hör filmen. Jag älskade den för jag älskar havet och hela fimen handlar om att dom dyker efter ett sjunket skepp. Det ä hajar och fiskar och vatten. När jag var liten ( och fortfarande) ville jag alltid bli en säl i mitt nästa liv. haha filmen var i alla fall bra och Paul var lika het som vanligt. Hans motspelare var Jessica Alba, den kombinationen är ju livsfarlig ;) haha

Idag lagade jag maten. Jag är duktig. Pappa hjälpte mig med allt.
Imogon blir det en slapp dag i skolan och sen ska jag till Slagsta eller nåt och repa inför Rockkarusellen. På onsdag är vi dessutom lediga hela dagen :) hehe nice!

Jag känner att det här inlägget blev långt och otroligt nödvänigt.

Nu ska jag ändå snart sova och jag lovar att bilder kommer snart Agnes, jag ska jaga min sladd!

God natt och dröm om mig <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0