Number 23

yo!
Nu har jag äntligen lyckats logga in på bloggen. Det har inte gått på ett tag. Jag sitter och tittar på Sonnys Chans. Snart börjar Number 23 på fyran som jag velat se ganska länge nu. Jag hoppas den inte är för läskig för jag sitter själv i mitt rum :P haha

åh på tal om inget så är det SÅ roligt att bo på landet. Igår när familjen Linder var här hade vi strömavbrott i halva huset och nu idag har våran avlopps-någonting gått sönder och vi kan inte spola vatten på något sätt.  Det är så kul. Rasmus fick ett utbrott när han fick reda på att han inte kunde duscha.
"MEN DET VAR DÅ FAN FÖR LANDET" haha jadu... ^^
Som sagt, igår var familjen Linder här och jag gick runt och lekte att min filt var en mantel :)
Det är alltid trevligt när Linder är här för dom är så roliga och härliga. Det var länge sen sist och jag har saknat min långa Linus ;) Jag Hanna och Linus satt vid ett bord och pratade hela kvällen!

Vi kollar på Tristan och Isolde på svenskan och jag hatar att jag är så inne i filmerna så jag kopplar bort att jag sitter i ett klassrum och får för mig att jag sitter hemma eller nåt.

Jaja, nu ska jag kolla på number 23 och bli psykad över talet 23 :D

Puss <3 / Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0