"That´s my jam Yo"

hallojsan!
Jag sitter och tittar på Hannah Monatan :)

Jag har precis övat på mitt tal, det finns ingen chans att jag kommer kunna lära mig det till imorgon ^^ haha
Jag har spelat gitarr också, och kollat på The Bourne Supremacy. Det var en bra film!

Idag fick mamma en mystiskt lila brev från USA. Vi har upptäckt släktingar där, eller dom upptäckte oss men ändå. Jag kan flytta dit efter skolan ;)
Dessutom åkte jag lite rally idag på vägen hem. Jag åkte med pappa hem  och frågade honom om man kan kolla på Streetracing i närheten av Eskilstuna och då sa han att vi borde kolla på Rally för att dom åker fort i kuvor och drar i handbromsen och grejer. Så sista biten hem så körde pappa rally, han kunde faktiskt svänga med hjälp av handbomsen och jag kunde inte sluta skratta. Det var väldigt roligt. Så imorgon när jag ska köra halkbana ska jag leka 2 fast 2 furious :) hehe

nu har jag inget mer att skriva !

åh haha, det här avsnittet av Waverly place är roligt :)
Nu ska jag fixa mina naglar! :)

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

titeln (y)



JAG SKA OCKSÅ FIXA MINA NAGLAR NU! :D

2010-01-26 @ 14:56:24
URL: http://meefkids.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0