The Fast and the Furious

hejsan!
jag sitter och tittar på Phineas och Ferb på Disney channel.
Jag har nyss kollat klart på The Fast and the Furious - Tokyo Drift och innan det kollade jag på 2 Fast 2 Furious och jag måste bara säga att The Fast and the Furious och 2 Fast 2 Furious är mycket bättre än Tokyo Drift. Kanske beror det på Skådespelaren ( ;D ) men dom första två är liksom mer än film, han är liksom cool polis och grejer samtidigt som han är sjukt snygg och en JÄVEL på att köra bil. Jag får nästan kramper av att kolla när han kör bil. <3

Jag måste verkligen se Fast and Furious för då är Paul tillbaka igen med huvudrollen och det gillar vi, eller hur Emil ? ;)

Idag köpte jag filmer på Ica Maxi, jag ville ha massor men jag köpte bara fem för jag hade bara 300 kr.
Big Daddy
Zorro
Star Wars Episod 6
Jumper
Edward Scissorhands
Jag hoppas jag får filmer i födelsedagspresent för annars kommer filmerna göra mig bankrutt ;)
ÅH ÅH jag hittade den allra första Sagan om ringen, den teckande från typ 1970 eller vad det va, fett coolt. Den vill jag ha. Haha. Sen köpte jag godis också, det var jättebilligt (Y)

hehe nu sitter jag och tittar på Batman från 89 tror jag :) jag gillar Batman. Jag gillar att han har så mörk röst, ganska töntigt men ändå...coolt haha

fast jag ska nog sova nu, jag är väldigt trött faktiskt



Snygga bilar är det också ;)



Nissan Skyline, den här bilen är "mmmm <3" i filmen när han kommer i början och det kommer rök och han tävlar och man ba : oooooooh damn! haha



Paul Walker as Brian O´Conner =)
en Jävel till bilförare (!!!)


God natt och dröm om mig <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg-Emil

Paul Walker gör ju typ hela filmerna så tokyo drift är sjukt mycke sämre:/

De nyaste är bäst!

2010-01-08 @ 23:37:41
Postat av: Agnes

Aw, Scissorhands! <3

Och oj, jag undrar SÅ hur teckande Sagan om Ringen är! hahaha Mamma såg den bio ^^

...nu fick jag lust att gå på bio. Och det ska vi ju, snart? =)

2010-01-09 @ 00:04:18
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Olivia Lindström

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!



http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/



/Olivia Lindström - En blogg om skönhet

2010-01-09 @ 00:57:25
URL: http://olivialindstrom.wordpress.com
Postat av: Matilda

Till Emil:

men... det finns väl bara en till efter Tokyo Drift, det är väl Fast And Furious som kom 2009 och då är ju Paul Walker med igen :) och Dom.. vad han nu heter på riktigt ^^

JAG VILL SE DEN NU!! =)

2010-01-09 @ 14:02:26
URL: http://yodude.blogg.se/
Postat av: Anonym

Till Agnes:

ja Scissorhands, äntligen kan jag kolla på hela :D hehe

ja bio snart tycker jag låter bra :)

2010-01-09 @ 14:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0