World Stage

Hejsan!
Jag är trött. Jag är uppe ändå. Det är nämligen Green Day på Mtv´s World stage!
Det är väldigt bra, fast när jag sitter här kan jag ändå inte riktigt fatta att JAG var på den här turnén. Att lilla JAG sett Green Day live. Det kommer nog ta ett tag till att förstå det. Jag förstår det när jag bara tänker på det men inte när jag ser dom på scen på TV. (Haha Tré lyste nyss in i kameran med en ficklampa, han bländade mig)
åååh Holiday <3
Publiken i Sverige var mycket bättre, eller det känns så eftersom man tror att man låter mycket fast egentligen så hörs det knappt. Fast vi ägde på Boulevard of boken dreams!

Jag har kollat på Shoot 'em up idag. Det var en jävligt bra film haha. Ganska omöjligt för en kille att typ lyckas döda över 100 män själv, men han gjorde det med stil ;)
Jag satt helt ensam som vanligt i mitt rum och sen så började en kille bryta en killes fingrar. Det finns INGET värre i filmer än när ben går sönder, vrids åt fel håll och låter äckligt. Haha han bröt typ fyra fingrar och jag skrek alla gånger så mamma kom in och frågade vad det var jag gjorde ^^

Dessutom kan Natalie ta sig i rumpan, för hon tycker inte att Paul Walker är snygg, jag menar kom igen, alla som sett honom i Fast and the Furious kan väl knappast motstå honom? :)

åh, Green Day är väl för bra alltså! <3



My Lover, Anakin Skywalker <3



Hur kan man inte älska att han blir ond när han ser så galet ond ut ;)



Anakin! ( Jag vet inte vad han heter på riktigt)



Självaste Paul Walker! <3



Jag är glad över att Billie Joe var svarthårig när han var i Sverige :) hihi

God Natt och dröm om mig <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jaaa visst är det overkligt att man sett dom? Det känns inte som att de finns i vår värld på riktigt bär man ser dem på tv :P



Ondingar äger!

2010-01-16 @ 19:39:22
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Matilda

jaaa, det är liksom som om dom bara existerar i tvrutan!



Ja ondingar äger, för dom är alltid så coola. Dom goda är aldrig lika coola. Fast jag tycker ändå aldrig att det ska sluta dåligt ;) haha

2010-01-16 @ 22:01:08
URL: http://yodude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0