nu gjorde jag dig förvånad =)

yo! en uppdatering! den kom oväntat! ;)
Jag har ännu ett bra citat av Tollan att bjuda på: " Jag skulle bara kolla om det gick att göra det på vintern också"
Förklaringen: Jag, Fredrik och Tollan åkte buss tillsammans och diskuterade att det är roligt när spontana grejer händer. När vi inte hade något mer att säga tittade Tollan upp i luften och tjöt "yoohooo" som Michael Jackson alltid gör i sina låtar så jag och Fredrik kollade på henne. och hon sa: "Det där var spontant, jag skulle bara se om jag kunde göra det nu när det är vinter också" HAHAHAHAHAHA jaaa jag gillar Tollan och Fredrik :)

Det var ju Rockkarusellen igår också här i Eskilstuna, det var inte den bästa spelningen men det var absolut roligast! Vi fick högst punlikröster! Släng er i väggen Euphoric :) hehe fast jag tyckte dom var värda femman eftersom det var deras sista spelning.

anyway, jag kolla på Bankok Dangerous just nu. Den är ganska bra, jag ha sett bättre men den duger så här på en fredag eftermiddag/tidig kväll =)

Jag kan inte logga in på facebook eller hotmail just nu. Det gör att jag känner mig ganska rastlös.

Puss <3 / Matilda

Kommentarer
Postat av: Snygg-Emil

Ett inlägg:O

Duktig flicka du är, du borde blogga oftare så man har något att göra när alla roliga människor har gått och lagt sig;)

2010-03-13 @ 01:22:57
Postat av: Agnes

Nämen EMil, JAG har inte gått och lagt mig! :O



HAHA Åh, Tollan! <3



Vi kan slänga dem i en vägg på lördag (y)



(wohooo inlägg!!)

2010-03-13 @ 02:35:56
URL: http://meefkids.blogspot.com
Postat av: Maria

Tollan<3



Karusellen, helgen, femfemfemfem = LYCKOKÄNSLA-framkallande


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0